Test reisverslag - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Akkrum4Oeganda - WaarBenJij.nu Test reisverslag - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Akkrum4Oeganda - WaarBenJij.nu

Test reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Akkrum4Oeganda

01 Augustus 2012 | Nederland, Akkrum

Even een test reisverslag.

Zondag, dus over 4 nachtjes al, zullen we vertrekken. Ik heb er ongelooflijk veel zin in. Ik weet nog wel dat Amarenske en ik vorig jaar in de zomervakantie bedacht hadden dat we dit, ontwikkelingswerk in Afrika, graag wilden gaan doen. Maar nu is het al zover. Ik moet nog wat inkopen doen voor de knutselles, en mijn tas is nog niet helemaal ingepakt. Maar over 4 nachtjes zitten we al in het vliegtuig. En volgende week rond deze tijd hebben we al echt dingen met de kinderen gedaan en hebben we al gewerkt.
Ik vind het spannend, maar heb er heel erg veel zin in!
Ik hoop dat het een mooie, leuke en vooral leerzame reis zal worden!

Geschreven door: Riemke Ipema

• 01 Augustus 2012 - 09:25

Y.Hollander-Bergsma:

wens jullie een voorspoedige reis en een fijne tijd in oeganda toe

• 01 Augustus 2012 - 12:05

Ankje Sieperda:

Dankjewel Y.Hollander-Bergsma!

• 02 Augustus 2012 - 10:26

Sanne Steenstra:

Hoi Akkrumers!

Vanuit Sneek wil ik jullie heel veel succes wensen met het inpakken, foto-sd-kaartjes leegmaken, meeneemlijst afvinken, lekkers kopen voor onderweg, goed uitrusten en mensen uitzwaaien!
    Verheug je op een héle mooie en indrukwekkende reis; dit vergeet je je leven niet meer!
    Oeganda is prachtig! Jullie zitten in de regio waar ik ook ben geweest, op die school met dat fantastische koor ;-), en het is daar prachtig. Kijk je ogen uit en neem alles goed in je op.. voor je het weet ben je thuis en moet je het met de foto's doen..

Heel veel plezier, lekker matoke eten en vers fruit, mmmmmmm!
    Geniet van de zon, de muziek en de mensen. Have fun!

Groetjes,
    Sanne

• 02 Augustus 2012 - 10:28

Sanne Dam:

sannedam.waarbenjij.nu

• 02 Augustus 2012 - 21:17

Anneke Brouwer:

Voor mij broer Bertus en zijn dochter Ankje en al diegenen die met hun mee reizen:een heel fijne tijd toegewenst daar.Succes met jullie bezigheden en geniet ervan .Groeten,Anneke.

• 03 Augustus 2012 - 16:16

Frieda Van Der Meulen:

Wij wensen jullie in Oeganda een fantastische tijd toe.
    Ankje de meisjes zullen je missen, maarwe gaan je volgen !
    Groetjes jan-Jetze, Frieda, Jildou en Martine.

• 04 Augustus 2012 - 10:23

Tjisse En Pietsje :

Noch ien nachtsje sliepe.
    No ja, sliepe....
    It is spannend tinke wy.
    Wy winskje jim alle goeds
    Gean mei God.

• 04 Augustus 2012 - 11:12

Marte:

Heel veel plezier en succes daar! Ik ben benieuwd naar alle verhalen
    Groetjes Marte

• 11 Augustus 2012 - 21:39

Petra:

foar bertus en ankje, een hiele e reis tawinske en behouden aankomst en ook weer terug as it effe kan... we wensen jullie een hele leerzame tijd toe en ook veel plezier. petra uit holland-belgie

Akkrum4Oeganda

Vanuit de jeugd van de Protestantse Gemeente in Akkrum is het initiatief genomen om deel te nemen aan een werkproject van de Stichting Livingstone. Dit betreft kortlopend ontwikkelingswerk zoals het mee bouwen aan een school, het geven van lessen en organiseren van sport- en spelactiviteiten voor de plaatselijke jeugd. In de zomer van 2012 gaan we 3 weken lang naar Oeganda, de parel van Afrika. Het project is een school met 900 kinderen tussen de 4 en 16 jaar, in het dorpje Kiwangala. Het doel van dit werkproject is tweeledig: een bijdrage leveren aan het lokale ontwikkelingsproject om de mensen ter plekke te helpen en het bijdragen aan de persoonlijke en maatschappelijke ontwikkeling van de eigen Akkrumer jeugd. Door zich in te zetten voor anderen - wiens wieg op een minder welvarende plek stond dan hier in Akkrum - worden ze heel nadrukkelijk geconfronteerd met de vraag waar ze zelf voor staan in het leven en welke bijdrage ze willen leveren aan de samenleving. Daarnaast is het uiteraard de bedoeling dat wordt genoten van de culturele uitwisseling tussen mensen uit beide landen en culturen.

Actief sinds 21 Juli 2012